فن کلاب کوهائه سان

از همه بازیگرا عکس میذارم ولی از کوهائه سان بیوگرافی و موزیک و.....

فن کلاب کوهائه سان

از همه بازیگرا عکس میذارم ولی از کوهائه سان بیوگرافی و موزیک و.....

فن کلاب کوهائه سان

درخواستی میزارم فیلم های کوهائه سانو هم می زارم

بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

پست ثابت

سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۵۰ ق.ظ

سلام بر دوستان عزیزم  یه چن کلماتی می خوام واستون حرف بزنم
 اول از تمام بازیگران کلیپ یا عکس میزارم اما  سریال و فیلم  فقط از کو هائه سان  میزارم
لطفا کپی نکنید و اگر می کنید فقط و فقط  با ذکر منبع
از کسایی که کپی میکنم یا منبعشون می گم یا دوستان اجازه دادن و یا  گفتن کپی آزاده
 به آپارات ونماشام هم سر بزنید
منبع کلیمم کانال جیسونه
اگه غیر از این بود میگم

                                             آپارات- نماشا

در پست بعدی در مورد کو هائه سان بیشتر حرف می زنیم

      

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۲
یون میونگ کی

نظرات  (۲۲)

از عکس های پارک مین یانگ هم بزار
پاسخ:
باشه

ممنون
پاسخ:
خووهش

عزیزی
پاسخ:
فدات
ساییتت حرف نداره
پاسخ:
نماشا تو هم حرف نداره 
فقط اسمت چی بود
یادم رفت
عالیه نی نی دیونه
پاسخ:
به من می گی
بیام نماشا لتو پارت کنم
به به موفق باشی
پاسخ:
ممنون
سلام.ممنونم بخاطر گذاشتن سریال عشق در نور مهتاب. خیلی قشنگه
پاسخ:
خواهش میکنم
نیکتا جونى یه درخواست داشته باشم میتونى بزارى.
پاسخ:
بفرما
سایتت عالیههههه نیکتا جونی
پاسخ:
مرسی هلیا جونم
میتونى از گروه هاى خواننده کره اى هم بزارى؟
پاسخ:
ازشون آلبوم بزارم نه اما عکس آره
منظور منم همون عکسه.اگه بزارى ممنون میشم.
پاسخ:
خب باید اسمشو بهم بگی
اسم شحصو میگم
از گروه هاى اکسو و تى ارا
پاسخ:
اسم شخصو اگه بگی راحت تره
یعنی از گروه ها کلی عکس بزارم نمیدونم
اما از خود شخصشون به تهنایی می زارم
۲۸ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۰۴ یه بنده خدا(HA)
از سوزی هم عکس بذار
پاسخ:
قیمت 4 نظر
نیکتا چرا جواب نمیدی؟مهمون دعوت میکنی بعد خودت میری؟خخخ شوخی کردم ناراحت نشی
پاسخ:
یعنیا رفتم ناهار بخورم
از سوزی عکس بذار
پاسخ:
خیلی خوب
از سوزی عکس بذار
پاسخ:
اراسو
از سوزی عکس بذار 
پاسخ:
اکی
اخه من همه اعضاى رو دوست دارم.نمیتونى از کل گروه عکس بزارى?
پاسخ:
باشه
اما جدا جدا میزارم  ما از همه
شایدم کلیم گذاشتم
ممنون نیکتا جون.♥دوست دارم♥
پاسخ:
منم دوستت دارم عزیزم
نیکتا گذاشتی عکسارو؟
پاسخ:
بله
سلام نیکتا جان خسته نباشی عزیزم میتونی لطف کنی یه میکس کامل با آهنگ کره ای ازتمام صحنه های بیونگ وبازرس لی بزاری متشکرم
۲۴ مرداد ۹۷ ، ۰۹:۳۲ سنگ مصنوعی
سلام
بسیار زیبا بود
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی