فن کلاب کوهائه سان

از همه بازیگرا عکس میذارم ولی از کوهائه سان بیوگرافی و موزیک و.....

فن کلاب کوهائه سان

از همه بازیگرا عکس میذارم ولی از کوهائه سان بیوگرافی و موزیک و.....

فن کلاب کوهائه سان

درخواستی میزارم فیلم های کوهائه سانو هم می زارم

بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

میکس پسران برتر از گل

دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۰۱ ق.ظ

مال کانال تلگرامه  آیدیشو نمی دونم

آدمینا هر کدومشون دیدین مال کانال اوناس آدرسشونو بهم بگن بزارمcheekycheeky

خب اول یه دو تا عکس از پسران برتر از گل ببنید

هیچی برای من مثل پسران برتر از گل نشد

 اگه طرفداری وارثان سر به نیستم نکنن  حتی وارثان

  الان  از طرف گردو ،(گردآفرید) (http://www.namasha.com/GerdooMix.6)   له میشم

 

 

خب حالا هم بریم سراغ میکس مون

 

دانلود کلیپ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۹
یون میونگ کی

نظرات  (۳)

عالى بود.واقعا هیچ فیلمى مثل پسران نمیشه حتى وارثان
پاسخ:
موافقم
۰۲ مهر ۹۵ ، ۱۱:۰۷ گرد آفرید ( گردو )
سلام نیکتایی خودم ! دارم میبینم میسکو آهنگش خعلی ناره و صحنه ها هم کلی خاطره ی خوب واسم زنده کردن خیلی ممنونم ازت
پاسخ:
خب از سازنده اش تشکر کن من که نساختم
۰۲ مهر ۹۵ ، ۱۱:۱۱ گرد آفرید ( گردو )
الان به وارثان توهین نمودی؟؟؟ بزنمت ؟؟؟ بیام واست ؟؟؟ آی تراکتووووور !!! خخ شوخی کردم آجی عشقی تو ! هرکسی هرچیزی دلش بخواد میتونه دوست داشته باشه واسه من باز هیچی وارثان نشد هرکسی نظری داره خو ! خخخ چرا منو بد و خشن جلوه میدی واقعا ؟ بزنمت ؟ !! خخ
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
.خب در توهین با وارثان خشنی خخخخخ
من هنوزم با پسران برتر از گل می خوابم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی